.

.

.

.

,

,
,

Wednesday 24 May 2017

SAMBUTAN HARI GURU PERINGKAT SK BAHAGIA TAWAU 2017

Syabas dan tahniah kepada ajk sambutan hari guru Sk Bahagia Tawau 2017 yang bertungkus lumus memastikan sambutan tahun ini penuh meriah dan bermakna. Terima kasih kepada murid murid yang supporting menyokong dan bersama-sama memeriahkan lagi sambutan kali ini. Penghargaan dan terima kasih kepada para ibubapa yang sudi menyediakan hadiah untuk anak anak anda berikan kepada guru-guru di sambutan ini. Terima kasih banyak-banyak. Penghargaan kepada semua warga Sk Bahagia Tawau yang telah bekerjasama memastikan program kali ini bermakna dan meriah. Terima kasih pada semua

Klik di sini untuk melihat gambar dokumentasi yang penuh. 




Penyampaian hadiah dan cabutan bertuah, Klik di sini untuk melihat gambar dokumentasi yang penuh. 




Jum saksikan persembahan koir penuh menyentuh jiwa guru-guru Sk Bahagia Tawau oleh murid-murid di bawah pimpinan Madam Mona Erawaty dan Madam Azriah. Terbaik penghayatan koirnya terima kasih diucapkan atas persembahan istimewa ini.


Jum saksikan  pula persembahan koir penuh menyentuh jiwa guru-guru Sk Bahagia Tawau oleh murid-murid di bawah pimpinan Madam Mona Erawaty dan Madam Azriah. Terbaik penghayatan koirnya terima kasih diucapkan atas persembahan istimewa ini.
Posted by Skbahagia Tawau on Tuesday, 23 May 2017

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...