.

.

.

.

,

,
,

Saturday 14 November 2015

MAJLIS GRADUASI TAHUN 6 SK BAHAGIA TAWAU 2015.

Satu majlis graduasi tahun 6 Sk Bahagia, Tawau 2015 telah dilaksanakan pada hari Sabtu lalu. Majlis ini bertujuan meraikan pelajar dan murid tahun 6 sepanjang berada di SK Bahagia, Tawau. Tahniah diucapkan kepada semua murid-murid tahun 6 dan semoga memperoleh kecemerlangan. Majlis telah dirasmikan oleh Timbalan PPD Tawau iaitu Encik Abdul Hadi dan Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar. 

Saksikan juga video kenangan graduasi tahun 6 2015 iaitu termasuk video transisi tahun 1 2010 dan kenangan sepanjang tahun 2015.

Saksikan semula imbauan murid-murid tahun 6 SK Bahagia, Tawau 2015. Kenangan sepanjang tahun 2015 dan imbauan kenangan di tahun 1 pada tahun 2010....hehehe dulu masuk kecil2 sekarang sudah remaja..apapun salam graduasi pada murid-murid tahun 6.. teruskan kecemerlangan di masa hadapan..in sya Allah amiin. Di doakan semoga adik adik dan kita semua senantiasa mendapat rahmat dan berkat daripada Allah.... amiin ya rabbal alamin...p/s jangan lupa tekan HD untuk kualiti yang lebih baik.

Posted by Shamsudin Tami on Saturday, 14 November 2015




(Boleh lihat gambar penuh perjalanan majlis dan penerima anugerah di sini)

Kedatangan Perasmi, Encik Abdul Hadi Timbalan PPD Tawau.



Ucapan Guru Besar Encik Ismail Banchir :


Ucapan Wakil Pelajar Tahun 6 Adik Arjuna:


Ucapan perasmi , Encik Abdul Hadi :


Graduan Tahun 6 2015 :


Penerima Anugerah-Anugerah Khas :


Gambar Kenangan :





No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...