.

.

.

.

,

,
,

Saturday 21 November 2015

Video Penghargaan kepada Puan Kamisah Anggail, Barisan Guru Internship dan Sorotan Kejayaan dan Kecemerlangan SK Bahagia, Tawau sepanjang tahun 2015.

Tribut dan Penghargaan kepada Puan Kamisah Anggail

Patah tumbuh hilang berganti,,,namun tidak akan sama dengan permata dan bintang ini. Jum saksikan video khas didedikasikan buat Puan Kamisah Anggail yang telah berkhidmat di SK Bahagia Tawau selama 9 tahun. Thank you Mdm Kamisah for all the excellent contribution these past amazing years. Personally I would like to thank you for being a good mentor for me especially. Didoakan semoga Puan Kamisah Anggail yang akan berpindah akan terus sukses, cemerlang, gemilang dan terbilang selama-lamanya amiiin. Sila tekan HD untuk kualiti yang terbaik.

Posted by Shamsudin Tami on Friday, 20 November 2015
Penghargaan Guru-Guru Internship SK Bahagia, Tawau 2015

Penghargaan juga kepada Barisan Guru-guru internship yang telah banyak membantu dan bekerjasama dengan pihak sekolah dalam menjayakan setiap aktiviti dan program. Terima kasih diucapkan. p/s cikgu cikgu tag yang berkenaan ya..hehe

Posted by Shamsudin Tami on Friday, 20 November 2015
Sorotan Kejayaan dan Pencapaian SK Bahagia, Tawau sepanjang Tahun 2015

Assalamualaikum, jum saksikan sorotan pencapaian SK Bahagia, Tawau sepanjang tahun 2015. Alhamdulillah terima kasih Allah yang telah mempermudahkan warga SK Bahagia, Tawau dalam menempuhi cabaran dan halangan yang datang untuk mencapai kecemerlangan ini. Mudahan Allah memberikan rezeki kecemerlangan yang berterusan pada tahun-tahun yang akan datang. Alhamdulillah segala puji-pujian kepada Allah amiin ya Rabbal Alaminn Amiinn. p/s: Sila tekan HD untuk kualiti yang lebih baik.

Posted by Shamsudin Tami on Friday, 20 November 2015

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...